بیکن در بانک‌ها

بیکن در بانک‌ها

بیکن های نصب شده در شعب سرویس های مالی این امکان را به بانک ها می دهند که از طریق موبایل های هوشمند یک نوع جدیدی از تعامل و ارتباط تبلیغاتی و تجاری مؤثر به منظور ایجاد تجربه شخصی عملی و مثبت به مشتریان ارائه دهد.تکنولوژی بیکن می تواند این تجربه را به مشتریان بانک ها بدهد. بیکن سیگنال خط مشتری شما در نزدیکی بانک و قبل ورود به شعبه ردیابی می کند. برد بیکن ۵۰ متر است و در محیط داخل و بیرون به خوبی کار میکند مشتریان از وجود شعب بانک در نزدیکی خود آگاه می شوند و می توانند از برنامه پرداخت، کلیه امور معاملاتی، تبلیغات و کلیه امتیازات بانکی مطلع شوند. وقتی مشتری وارد شعبه بانک می شود پیام خوش آمد گویی دریافت می کند.آنها می توانند سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنند. بر پایه انتخاب سرویس مشتری و پروفایل شخصی هر فرد، هر مراجعه کننده به یک باجه خاص در بانک مراجعه می کند. همچنین زمان لازم برای انتظار برای باجه و شماره باجه به فرد گزارش داده می شود. در زمان انتظار مشتریان می توانند از زمان خود به منظور پرداخت صورت حساب هایشان استفاده کنند. بر پایه پرداخت های هر مشتری بانک قادر به فهم هزینه های پرداختی و دریافت ماهانه هر فرد می شود و پیشنهادات و اطلاعاتی راجع به نحوه مدیریت سرمایه مشتری خود برای سودمندی بیشتر قرار می دهد. با قرار دادن بیکن در مکان های مختلف تجاری، بانک می تواند مشتریان را تشویق به استفاده از خدمات مالی خود را برای به دست آوردن مزایای مانند تخفیف، کوپن و یا پاداش کند. به عنوان مثال، مشتریان را می توان دقیقا در لحظه ای از پرداخت در هرجایی، در صورت استفاده از یک کارت اعتباری خاص، می توانند از پیشنهادات ویژه و یا فرصت های تجاری بهره مند آگاه است که این موضوع میتواند جریان مالی اپراتورهای تجاری، هتل ها، خرده فروشان و ...بهینه سازد. با استفاده از یک شبکه بیکن، بانک ها داده های بسیار مهمی مربوط به رفتار مشتریان خود را جمع آوری و به درک بهتر و نیازهای پیش بینی، ساعت شلوغی و ...تمام مشتریان به دست می آورند. مدت زمان هر بازدید، تعداد بازدید ماهانه، شلوغ ترین روز و فواصل زمانی، انواع معاملات، زمان برای ارائه یک سرویس خاص، زمان انتظار، تمام این مختصات را می توان به دقت اندازه گیری و به طور فعال بهبود داد . در آخر اطلاعاتی درباره کیفیت و کارآمدی سرویس بانک جهت بهبود وضعیت فعلی و رفع نقاط ضعف سرویس شعبه بانکی از مشتری سوال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *