کاربرد تکنولوژی بیکن در رستوران‌ها

رستوران ها

بیکن سیگنال چگونه میتواند به شما در رستوران ها کمک کند؟

بیکن سیگنال در رستوران ها

امروزه مراجعه مردم به رستوران‌ها،و غذاهای فوری(fast food) جز جدایی‌ناپذیر زندگی شهری شده است و دغدغه اصلی رستوران‌داران مانند دیگر خرده‌فروشی ها تعامل هر چه بهتر و بیشتر با مردم و آگاه کردن آنها از کیفیت غذا‌ها و قیمت‌ها و پیشنهادات مخصوص به خود می‌باشد؛ بنابراین این خلأ که همان تبلیغات هدفمند برای تعاملهر چه بهتر با مشتریان وفادار است، احساس میشود.

از طرفی استفاده از تلفن همراه در زندگی روزمره ما آنقدر عادی شد
ه است که کودکان نیز نحوه اسنفاده از آن را فرا گرفته‌اند، اما استفاده از گوشی تلفن همراه برای تبلیغات به شیوه سنتی مانند ارسال پیامک و به اشتراک گذاری اطلاعت در شبکه‌های اجتماعی بازدهی مناسبی نداشته و اعتماد افراد به این گونه تبلیغات کمرنگ‌تر شده است. راه‌حلی که میتوان یافت ترکیب استفاده از نرم افزار تلفن همراه و تکنولوژی Beacon برای تعامل سریعتر و بهتر با مشتریان، رضایت‌مندی هر چه بیشتر آنان می‌باشد.

آگاه سازی مشتریان از تخفیفها
مشتریان و عابرین را از تخفیف شگفت انگیز خود مطلع کنید.
منو سفارش ها
به راحتی منو خود به همراه تصاویر را بر روی تلفن همراه آنها بارگزاری کنید
مشتریان وفادار
مشتریان وفادار خود را بشناسید و به آنها تخفیف های باورنکردنی بدهید
 
اگر چه بیکن به عنوان یک فرصت خرده متمرکز در نظر گرفته می شود ، رستوران ها به مقدار زیادی میتوانند از این فن آوری ، به منظور ایجاد مکالمات معنی دار، شخصی با مشتریان خود بهره ببرند. بیکن می تواند به رستوران ها به منظور ایجاد تعاملات معنی دار با مشتریان خود کمک کند. بیکن علاوه بر ارسال پیام خوش آمد گویی ، می تواند در جلوگیری از اتلاف زمان مشتریان مفید باشد در واقع بیکن با ارسال اطلاعاتی راجع به اینکه رستوران در چه ساعاتی شلوغ است، می باشد. که این امر با وجود بیکن در اطراف رستوران قابل حل است و میتواند اطلاعاتی به مشتری راجع به اینکه چند نفر در حال حاضر داخل رستوران در حال صرف ناهار و شام هستند، بدهد.
 

بیکن ها همچنین به منظور ارسال نوتیفیکیشن نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در همان زمان، باید اطمینان حاصل شود که شما کاربران خود را با این پیام ها خسته نکند، و در واقع باید با ارسال پیسنهادات به بهترین حالت، مشتری را به منظور و هدف مورد نظر خود برسانید. برای مثال ممکن است مشتری غذای مورد علاقه خود را در نرم افزار علامت بزند و هنگام عبور مشتری از کنار رستوران پیشنهاد وسوسه انگیزی راجع به همان غذا زودتر به مشتری ارسال گردد. ایجاد مشارکت مشتری در اتفاقات و گیمیفیکشن میتواند باعث سرگرمی شمتری داخل رستوران شود و از خستگی مشتری که ممکن است در محیط رستوران با آن درگیر شود، جلوگیری کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *