ادغام تکنولوژی بیکن با تلفن همراه

با توجه به بررسی های اخیر ۸۰ درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند که اطلاعاتی را از طریق نرم افزار تلفن همراه خود دریافت کنند. بنابراین، ادغام بازاریابی تلفن همراه خود را با تکنولوژی iBeacon می تواند  تعامل وتبدیل سریعتر، فروش بیشتر و وفاداری بیشتری منجر شود.

برای سالها، صنعت رستوران درست مثل خرده فروشان، جهت ایجاد تعاملی بهتر با مشتری خود تلاش می کند طیف وسیعی از رسانه های اجتماعی پیشنهادات خود را با مشتریان خود در میان میگذارند. یکی از چالش های آنها عدم توانایی در برقراری ارتباط با مشتریان خود و تعاملات معنادار است. یکپارچه سازی بیکن با استراتژی تلفن همراه به شما کمک خواهد کرد با پاسخ به موقع نیازهای مشتریان خود را حل و در جهت بهبود شرایط تلاش کند.

اگر چه بیکن به عنوان یک فرصت خرده متمرکز در نظر گرفته می شود ، رستوران ها به مقدار زیادی میتوانند از این فن آوری ، به منظور ایجاد  مکالمات معنی دار، شخصی با مشتریان خود بهره ببرند. بیکن می تواند به رستوران ها به منظور ایجاد تعاملات معنی دار با مشتریان خود کمک کند. بیکن علاوه بر ارسال پیام خوش آمد گویی ، می تواند در جلوگیری از اتلاف زمان مشتریان مفید باشد در واقع بیکن با ارسال اطلاعاتی راجع به اینکه رستوران در چه ساعاتی شلوغ است، می باشد. که این امر با وجود بیکن در اطراف رستوران قابل حل است و میتواند اطلاعاتی به مشتری راجع به اینکه چند نفر در حال حاضر داخل رستوران در حال صرف ناهار و شام هستند، بدهد.

بیکن ها همچنین به منظور ارسال نوتیفیکیشن نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در همان زمان، باید اطمینان حاصل شود که شما کاربران خود را با این پیام ها خسته نکند، و در واقع باید با ارسال پیسنهادات به بهترین حالت، مشتری را به منظور و هدف مورد نظر خود برسانید. برای مثال ممکن است مشتری غذای مورد علاقه خود را در نرم افزار علامت بزند و هنگام عبور مشتری از کنار رستوران پیشنهاد وسوسه انگیزی راجع به همان غذا زودتر به مشتری ارسال گردد.  ایجاد مشارکت مشتری در اتفاقات و گیمیفیکشن میتواند باعث سرگرمی شمتری داخل رستوران شود و از  خستگی مشتری که ممکن است در محیط رستوران با آن درگیر شود، جلوگیری کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *